A legaktívabb tévéműsor-szponzorok

A vizsgált csatornákon 2020 első félévében 64 670 szponzorüzenet jelent meg

   

 

Az építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorjai - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb tanulmányából.

A hatóság kommunikációs igazgatóságának az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a vizsgált csatornákon ez év első félében mintegy 64 670 szponzorüzenet jelent meg. A szponzorcégek száma pedig 927 tehető. A legnagyobb televíziós csatornák 56 958 szpottal jelentkeztek, közülük a legtöbb a TV2 (34 407), majd az RTL Klub (16 096) és a Duna TV (6455) jelentetett meg.

 

A legtöbbször, 2061 esetben az Austrotherm Kft. jnt, ezt követte a Stavmat Építőanyag Kereskedelmi Kft. 1937 és a Leier Hungaria Kft. 1676 üzenetet vonultatott fel.
A legtöbb ilyen támogatói megjelenést a TV2 időjárás-jelentésében tűnt fel(16 449), ezt a Duna TV Család-barát műsora (3618) és a Hír TV időjárás-jelentése (3293) követte.

A minta állandó szereplői a legnagyobb eléréssel rendelkező országos kereskedelmi televíziók - RTL Klub, TV2 - és a közszolgálati Duna TV volt, mellettük egy-egy hónapig helyet kapott a mintában a Duna World, az M2, az ATV, a Hír TV, a Life TV és a Story4 - olvasható

 

 


Ha a cikket érdekesnek találta, látogasson el a profikaneten Facebook-oldalra, és nyomjon rá egy "Tetszik"-et. Megéri!

További híreink

13:00

Gyógyszertári forgalomba nem kerül a cég által gyártott influenzaoltás.

Tovább
12:30

Elhunyt vastagbélrák következtében a híres ibizai lemezlovas.

Tovább
10:20

Az Egyesült Államok 48 tagállamában gyorsan emelkedik az új fertőzöttek száma.

Tovább
09:20

989-cel nőtt a fertőzöttek száma Magyarországon.

Tovább
08:30

A forint az euróhoz viszonyítva erősödött, a frankkal és a dollárral szemben enyhült.

Tovább
08:00

A halálos áldozatok száma 1 117 539, a meggyógyultaké pedig 27 627 761.

Tovább

Belföld

Fókuszban a sztárvilág

Fókuszban a sport

Fókuszban az egészség