Alig használják a közösségi oldalakat a magyar cégek

A magyar cégek a sereghajtók közé tartoznak.

   

A közösségi média használata Máltán a legnépszerűbb a cégek körében (84 százalék), azután Dánia (75 százalék), majd Hollandia következik 73 százalékkal – derül ki az Eurostat friss adataiból.

Negyven százalék alatt mindössze négy ország található, közöttük Magyarország, ahol 38 százalékot mértek a kutatók.

Igaz, ez is előrelépés a 2014-es 26 százalékhoz képest, ám így is csak Lengyelország (37 százalék), Bulgária (34 százalék) és Románia (33 százalék) van mögöttünk a rangsorban.

 

Az, hogy Magyarországon 2014 óta 12 százalékot növekedett a közösségi média használata, ugyancsak a sor végére elég, ennél lassabban csak Bulgáriában (6 százalék), illetve Írországban, Portugáliában, Romániában és Szlovéniában (mind 11 százalék) nőtt a használat.

 

(HVG)

 


Ha a cikket érdekesnek találta, látogasson el a profikaneten Facebook-oldalra, és nyomjon rá egy "Tetszik"-et. Megéri!

Frissítve: 2020-02-25 17:19:04

További híreink

11:30

Hazánkban nem emelkedett a háttérsugárzás a Csernobil melletti tűzerdő miatt.

Tovább
11:15

Gyógyultan távozott a Semmelweis Egyetemről egy fertőzött gyermek.

Tovább
10:15

A fegyelmezett védekezésnek köszönhetően sikerült ellaposítani a járvány terjedését.

Tovább
09:30

Megszületett a hatósági döntés a Lehel téri piacon túlzott árakon áruló kereskedő ügyében.

Tovább
09:00

Csaknem másfélmillióra nőtt a regisztrált fertőzöttek száma a világon.

Tovább
08:45

Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben csütörtökre virradóra.

Tovább

Belföld

Fókuszban a sztárvilág

Fókuszban a sport

Fókuszban az egészség