Csak ígérettel szolgált az IKEA

Több mint egymillió forintot fizetett a bútorért és a szolgáltatásokért, de máig nincs kész a konyhája, 3 hónapja várja már

   

 Egy Pesti külföldinek meggyűlt a baja az IKEA összeszerelési szolgáltatásával. Még június 17-én vásárolt majdnem 1 millió forintért konyhabútort az Örs vezér téri áruházban, de azóta sem szerelték össze neki a bútort – írja a Pénzcentrum.

A kiszállítás öt nap múlva meg is történt rendszerint, július 2-án pedig kimentek hozzá az áruház szakemberei összeszerelni a bútort, és itt kezdődött a probléma. Kiderült, hogy nincs meg a csomagban minden alkatrész.

A konyhabútor pedig azóta sincs összeszerelve. Közben a vásárlótól további 1500 forintot követeltek, illetve azt, hogy maga fáradjon be az áruházba a hiányzó alkatrészért.

Ezt nem tartotta méltányosnak, hiszen a termékért, a kiszállításért és az összeszerelésért több mint egymillió forintot fizetett Ezért 60 ezer forint kártérítést követelt az elmaradt szolgáltatásért. Az ügyfélszolgálaton pedig nem tudott zöld ágra vergődni az ügyében.

Szeptember elején kiküldtek neki postán egy csomagot a hiányzó alkatrészekkel. De ez se tartalmazta az összes alkatrészt egy pedig hibásan lett leszállítva.

Az IKEA a Pénzcentrumnak elismerte, hogy „panasz kezelése és megoldása az ideálisnál több időt vett igénybe”. Végül 67 ezer forint kártérítést ítéltek meg a férfinak, és közölték azt is, hogy átalakítják a telefonos menürendszerüket, mert nem minden egyértelmű benne.

A konyhabútort várhatóan a jövő héten beszerelésre kerül.


Ha a cikket érdekesnek találta, látogasson el a profikaneten Facebook-oldalra, és nyomjon rá egy "Tetszik"-et. Megéri!

További híreink

P 13:18

Egy óbudai lakásból

Tovább
P 13:16

A debreceni Kenézy Gyula kórház baleseti sebészetén tartották

Tovább
P 11:25

Egy algériai koncerten

Tovább
P 11:21

20%-os szervízdíj

Tovább
P 11:19

Mert nincs elég orvos

Tovább
P 11:18

Komoly eltiltást kapott

Tovább

Belföld

Fókuszban a sztárvilág

Fókuszban a sport

Fókuszban az egészség